









- Bidon KELLYS SPORT poj. 0,7l
- Uchwyt - dodatkowe mocowanie do fotelika HAMAX
- Fotelik HAMAX KISS - 4 kolory do wyboru
- Dętka CONTINENTAL 26 x 1,75-2,5 wentyl AUTO 40mm.
- Koszyk bidonu KELLYS RATIO
- Osłona neopren na ramę KELLYS SENTRY
- Lampka tylna SELLE ROYAL BLS1 by Cateye do siodełek z system ICS
- Klocki V- BRAKE KELLYS KLS DUALSTOP V-02
- Błotniki SIMPLA GP SDE 24/26/27,5/28"
- Klucz - bacik do odkręcania kaset BIKE HAND YC-501A
- Szczotka do czyszczenia kasety BIKE HAND YC-790
- Zestaw naprawczy do dętek KELLYS

Kategorie
Producent
Ocena
Cena
Nowość
Diamant zajmuje się produkcją eleganckich rowerów miejskich w Niemczech od końca dziewiętnastego wieku. Wtedy dwóch uwielbiających majsterkowanie braci, Friedrich i Wilhelm Nevoigt, produkujących wcześniej stopki do maszyn do szycia, postanowiło skoncentrować swoje wysiłki na transporcie dwukołowym.
Pierwszy model, Diamond, opuścił fabrykę w 1895 roku, a w następnych latach bracia Nevoigt eksperymentowali z nowymi konstrukcjami, dążąc do wprowadzenia innowacji i uczynienia kolarstwa bardziej przystępnym dla mas. W 1898 roku, widząc słabości powszechnego wtedy łańcucha blokowego (z litym ogniwem wewnętrznym), wymyślili nowy łańcuch rolkowy, który stał się standardem na całym świecie. Po dziś dzień taka budowa łańcucha pozostaje podstawą dla wszystkich współczesnych łańcuchów rowerowych.
Na początku dwudziestego wieku, gdy popularność wyścigów kolarskich nieprzerwanie rosła, Diamant osiągnął pozycję definitywnego lidera w tym sporcie. W 1921 roku Team Diamant święcił triumfy w najważniejszych wyścigach Europy, a zawodnik zespołu Adolf Huschke wygrał Narodowy Wyścig Szosowy Niemiec. W 1936 roku Diamant wprowadził Model 67, rower wyścigowy z lekką ramą, który pomógł Niemcom zdobyć złote medale podczas rozgrywanych w tym samym roku Igrzyskach Olimpijskich w Berlinie.
W swojej 120-letniej historii Diamant miał wiekopomny wkład w przemysł rowerowy. Opracował, między innymi, pierwszy rower specjalnie dla kobiet (1924), rower zaprojektowany z myślą o dostawach (1934), a także wynalazł kierownicę o wygodnym profilu.
Dziś Diamant, przejęty przez Treka w 2002 roku, dalej wprowadza innowacje, opracowując nowe technologie, które czynią jazdę po mieście bardziej dostępną dla kolarzy w całej Europie.





