DIAMANT UBARI SUPER DLX HER 2021 BLACK
Cena regularna:
4 699,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Rower trekingowy na kołach 28" DIAMANT UBARI SUPER DLX model z kolekcji 2021.
Diamant zajmuje się produkcją eleganckich rowerów miejskich w Niemczech od końca dziewiętnastego wieku. Wtedy dwóch uwielbiających majsterkowanie braci, Friedrich i Wilhelm Nevoigt, produkujących wcześniej stopki do maszyn do szycia, postanowiło skoncentrować swoje wysiłki na transporcie dwukołowym.
Pierwszy model, Diamond, opuścił fabrykę w 1895 roku, a w następnych latach bracia Nevoigt eksperymentowali z nowymi konstrukcjami, dążąc do wprowadzenia innowacji i uczynienia kolarstwa bardziej przystępnym dla mas. W 1898 roku, widząc słabości powszechnego wtedy łańcucha blokowego (z litym ogniwem wewnętrznym), wymyślili nowy łańcuch rolkowy, który stał się standardem na całym świecie. Po dziś dzień taka budowa łańcucha pozostaje podstawą dla wszystkich współczesnych łańcuchów rowerowych.
Na początku dwudziestego wieku, gdy popularność wyścigów kolarskich nieprzerwanie rosła, Diamant osiągnął pozycję definitywnego lidera w tym sporcie. W 1921 roku Team Diamant święcił triumfy w najważniejszych wyścigach Europy, a zawodnik zespołu Adolf Huschke wygrał Narodowy Wyścig Szosowy Niemiec. W 1936 roku Diamant wprowadził Model 67, rower wyścigowy z lekką ramą, który pomógł Niemcom zdobyć złote medale podczas rozgrywanych w tym samym roku Igrzyskach Olimpijskich w Berlinie.
W swojej 120-letniej historii Diamant miał wiekopomny wkład w przemysł rowerowy. Opracował, między innymi, pierwszy rower specjalnie dla kobiet (1924), rower zaprojektowany z myślą o dostawach (1934), a także wynalazł kierownicę o wygodnym profilu.
Dziś Diamant, przejęty przez Treka w 2002 roku, dalej wprowadza innowacje, opracowując nowe technologie, które czynią jazdę po mieście bardziej dostępną dla kolarzy w całej Europie.
RAMA | Męska |
WIDELEC | Suntour NCX z blokadą, skok 50 mm |
PRZERZUTKA PRZEDNIA | Shimano Acera |
PRZERZUTKA TYLNA | Shimano Alivio Shadow |
MANETKI | Shimano Alivio, przełożenia 2x9 |
KASETA | Shimano HG200 11-36, 9-rzędowa |
MECHANIZM KORBOWY | Shimano MT210, 46/30 zębów |
PIASTA TYLNA | Shimano TX505 |
PIASTA PRZÓD | Dynamo w piaście Shimano 3D37 |
KOŁA | Obręcze z podwójnymi ściankami Bontrager Connection |
OPONY | Bontrager H2 z odblaskową taśmą, 40-622 |
BAGAŻNIK | Racktime wykonany z aluminium z uchwytem do torby, zaciskiem sprężynowym i systemem Snapit |
PODPÓRKA | Pletscher Comp Flex, regulowany |
HAMULCE | Hydrauliczny hamulec tarczowy Shimano MT200 |
KIEROWNICA | Bontrager Riser, 31,8 mm |
WSPORNIK KIEROWNICY | Bontrager z regulacją kąta i mocowaniem Blendr |
CHWYTY | Bontrager Satellite Elite, potrójna gęstość, ergonomiczny i zaciskany |
PRZEDNIE ŚWIATŁO | Herrmans H-Black MR8 ze światłem postojowym, LED |
TYLNE ŚWIATŁO | Spanninga Vivo ze światłem postojowym, LED |
SZTYCA PODSIODŁOWA | Amortyzowana aluminium |
SIODŁO | Selle Royal Nuvola |
PEDAŁY | Aluminium z gumową podstawą |
BŁOTNIK | Plastik z bezprzyłącznym prowadzeniem kabli w płycie ochronnej |
DODATKI | Mini dzwonek |
WAGA | 16,9 kg |
Producent zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, kolorów, materiałów i cen. Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia.
Masy rowerów i ram zostały podane dla pomalowanych ram w wersji przedprodukcyjnej w momencie publikacji. Masy w finalnej wersji produkcyjnej mogą się różnić.