Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Producent: KROSS (przejdź do strony: http://www.kross.pl/)

KROSS ESKER 7.0 2025 szaro-granatowy

7 499,00 zł
Cena regularna: 9 999,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 9 999,00 zł

Wybierz wariant produktu:

Poszczególne warianty mogą różnić się ceną

Wybierz rozmiar S rozmiar XL
szt.
Dostępność:
średnia ilość
Czas wysyłki: towar w naszym magazynie

Kod produktu: 5119

Bezpieczeństwo produktu

Dostawa od 0,00 zł - Kurier DHL

Wysyłka do 2 dni roboczych

Opis

 


Rower gravelowy KROSS ESKER 7.0 2025 szaro-granatowy 

Dostępny rozmiar ramy: S oraz XL

Rowery gravelowe Kross to wszechstronne jednoślady stworzone do pokonywania zarówno asfaltowych dróg, jak i trudniejszych nawierzchni terenowych. Dzięki specjalnie zaprojektowanym ramom gravele Kross łączą komfort jazdy na dłuższych trasach z możliwością eksploracji mniej utwardzonych ścieżek, zapewniając rowerzystom wyjątkową swobodę i dostosowanie do różnorodnych warunków.

KROSS ESKER 7.0

KROSS Esker 7.0 to rower gravelowy, który otworzy przed Tobą zupełnie nowe możliwości. Rama i widelec wykonane z carbonu oferują niezrównane połączenie lekkości i wytrzymałości. Napęd Shimano GRX w systemie 1x11 oraz hydrauliczne hamulce tarczowe sprawią, że zyskasz pełną kontrolę na każdym szlaku – zarówno na szybkich asfaltowych odcinkach, jak i na wymagających drogach szutrowych. KROSS Esker 7.0 to gwarancja komfortu i niezawodności, stworzony, by przekraczać granice każdej trasy.

Wysokiej klasy osprzęt

KROSS Esker 7.0 został wyposażony w osprzęt Shimano, który doskonale sprawdzi się zarówno na asfalcie, jak i w terenie. Zastosowaliśmy sprawdzony napęd w systemie 1x11, który umożliwi komfortową jazdę w każdych warunkach. Kaseta w zakresie 11-42 sprawi, że pojedziesz szybko po płaskim i bez problemu pokonasz strome wzniesienia.

.

By zapewnić pewność hamowania w każdych warunkach zamontowane zostały hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano. Zapewniają one dużą większą siłę hamowania niż klasyczne hamulce v-brake. To także dużo większa i precyzyjniejsza modulacja siły hamowania niż w przypadku mechanicznych hamulców tarczowych.

Technologie zapewniające zabawę z dala od cywilizacji

Rama oraz widelec KROSS Esker zostały wykonane z carbonu. Carbon, znany także jako włókno węglowe, jest bardzo lekki, co przekłada się na wygodę i łatwość manewrowania podczas każdej przejażdżki. Dzięki zastosowaniu tego materiału otrzymaliśmy ramę oraz widelec, które charakteryzują się wyjątkową sztywnością przy jednoczesnym, doskonałym pochłanianiu drgań.

Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek, dzięku czemu rower wygląda estetycznie i schludnie. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w trudnym terenie.

Aby zapewnić najlepsze wrażenia z jazdy, KROSS Esker 7.0 został wyposażony w opony Schwalbe o szerokości 38 mm, które doskonale sprawdzą się w każdych warunkach. Do tego dochodzi zaprojektowane z myślą o rowerach szutrowych siodło oraz owijka Fizik, gwarantujące komfort jazdy nawet podczas trudniejszych tras.

Disc Brakes
Disc BrakesHamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Flat Mount
Flat MountNowy standard mocowania hamulców, który pozwala na większą integrację zacisku hamulca z ramą zwiększając sztywność, obniżając masę i poprawiając aerodynamikę, co w połączeniu z mniejszą masą pozytywnie wpływa na dynamikę jazdy.
Inner Cable Routing
Inner Cable RoutingWewnętrzne prowadzenie linek wydłuża ich żywotność chroniąc je wraz z pancerzami przed błotem, piachem i deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.
RHS System
RHS SystemW celu maksymalnej ochrony naszych ram stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum gwinty umieszczamy na haku lub na specjalnej nakrętce.
T-Head Tube
T-Head TubeStożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1,5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.

 

Specyfikacja techniczna:

Rama i widelec

Amortyzator / Widelec CARBON
Rama CARBON
Wykończenie lakieru POŁYSK
Kolor bazowy NIEBIESKI

Napęd

Przerzutka tył SHIMANO GRX RX812
Manetki SHIMANO GRX RX600
Korba SHIMANO GRX RX600
Kaseta / Wolnobieg SHIMANO DEORE XT M8000
Zakres kasety 11-42T
Ilość biegów 11
Wkład suportu SHIMANO GRX
Łańcuch SHIMANO HG601

Koła

Piasta przód SHIMANO RS470
Piasta tył SHIMANO RS470
Obręcze DT SWISS G 540
Opony SCHWALBE G-ONE ALLROU. 700X38C
Maksymalna szerokość opony (mm) 48

Hamulce

Hamulec przód SHIMANO GRX RX400
Hamulec tył SHIMANO GRX RX400
Dźwignie hamulca SHIMANO GRX RX600
Tarcza hamulcowa przód SHIMANO RT30 (160)
Tarcza hamulcowa tył SHIMANO RT30 (160)

Komponenty

Siodło FIZIK TERRA ARGO X5
Stery FSA ORBIT ACB NO.42 TAPERED
Chwyty FIZIK

Informacje dodatkowe

Waga 10.340 KG

Producent zastrzega możliwość zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji.