TREK DUAL SPORT 3 GEN 5 2025 Galactic Grey
Wybierz wariant produktu:
Poszczególne warianty mogą różnić się ceną
Obowiązkowe pola oznaczone są symbolem - *
Kod produktu: 5117
Po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru, rower po przeglądzie "0".
Cena dostawy dotyczy tego produktu (w wybranym wariancie - jeśli dotyczy). Może się ona zmienić po dodaniu innych produktów do koszyka.
Opis
Rower crossowy na kołach 28" TREK DUAL SPORT 3 GEN 5 model z kolekcji 2025 w kolorze Galactic Grey
Dostępny rozmiar ramy: M , L oraz XL
Dual Sport 3 to wydajny, wszechstronny rower hybrydowy, który zjeżdża z szosy na nierówny grunt z łatwością. Ma lekką ramę i prosty napęd 1x Shimano CUES o szerokim zakresie przełożeń. Jego szerokie koła Bontrager Kovee i opony na szuter pochłaniają wyboje i nierówności terenu dla komfortowej, pewnej jazdy po szosach, ubitych drogach i gruntowych ścieżkach.
Dlaczego je pokochasz?
- Sztywne koła i szerokie opony wygładzają teren, zapewniając wygodę i pewność amortyzowanego widelca bez dodatkowej wagi
- Napęd 1x daje Ci duży zakres przełożeń i prostotę obsługi
- Wszechstronne opony na szuter zapewniają szybkość na szosie i przyczepność w trudniejszym terenie
- Linki i przewody prowadzone są wewnątrz, co chroni je przed warunkami pogodowymi i poprawia wygląd roweru
Specyfikacja:
* Uwaga – jeśli nie podano inaczej, specyfikacja dotyczy wszystkich rozmiarów
Rama | Alpha Gold Aluminium, wewnętrzne prowadzenie przewodów, mocowania bagażnika i błotników, hamulce tarczowe post mount, mocowanie podpórki. QR 135 x 5 mm |
---|---|
Widelec | Dual Sport z karbonu, wewnętrzne prowadzenie przewodów hamulca, mocowania błotników, mocowania bagażnika, oś ThruSkew z zaciskiem QR 5 mm |
Piasta przednia | Formula DC-20, ze stopu aluminium, pod tarczę na 6 śrub, 5 x 100 mm QR |
---|---|
Zacisk przedni | 139 x 5 mm na śrubę |
Piasta tylna | Formula DC-22, ze stopu aluminium, pod tarczę na 6 śrub, bębenek Shimano 8/9/10, 135 x 5 mm QR |
Zacisk tylny | 152 x 5 mm z zaciskiem QR |
Obręcz | Bontrager Kovee, dwuścienne, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, 23 mm szerokości, zawór Presta |
Opona | Bontrager GR0 Elite, stopka z drutu, ochrona przed przebiciem, 60 tpi, 650 x 50 mm |
Maks. rozmiar opon | 27,5 x 2,00" |
Manetka | Shimano CUES U6000 z optycznym wyświetlaniem biegu, 10 biegów |
---|---|
Przerzutka tylna | Shimano CUES U6000 GS |
*Korba | Rozmiar: XS, S, M Stop Prowheel, zębatka z zębami wąskimi/szerokimi narrow-wide 40T, 170 mm długości |
Rozmiar: L, XL Stop Prowheel, zębatka z zębami wąskimi/szerokimi narrow-wide 40T, 175 mm długości |
|
Kaseta | Shimano CUES LG300, LINKGLIDE, 11-48, 10-rzędowa |
Łańcuch | Shimano LG500 |
Pedał | Wellgo, nylonowy korpus, aluminiowa osłona |
Maks. wielkość zębatki | 1x: 42T, 2x/3x: 48T |
Siodełko | Bontrager H1 |
---|---|
Sztyca | Bontrager ze stopu aluminium, 27,2 mm, przesunięcie 12 mm, 330 mm długości |
*Kierownica | Rozmiar: XS, S Bontrager Comp o niskim profilu, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 600 mm |
Rozmiar: M, L Bontrager Comp o niskim profilu, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 660 mm |
|
Rozmiar: XL Bontrager Comp o niskim profilu, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 690 mm |
|
Chwyty | Bontrager XR Endurance Elite |
*Wspornik kierownicy | Rozmiar: XS, S Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 70 mm długości |
Rozmiar: M, L Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 80 mm długości |
|
Rozmiar: XL Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 90 mm długości |
|
Hamulec | Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano, dźwignia MT201, zacisk UR300 |
*Tarcza hamulcowa | Rozmiar: XS, S, M, L, XL Shimano RT26, na 6 śrub, 160 mm |
Rozmiar: XS, S, M, L, XL Shimano RT26, 160 mm z mocowaniem na 6 śrub (IS) |
|
Rozmiar tarczy | Maksymalna średnica tarczy: 160 mm z przodu i z tyłu |
Waga | M — 12,05 kg |
---|---|
Ograniczenie wagowe | Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. |
UWAGA Rowery marki TREK przesyłamy w 95% ZŁOŻONE W DUŻYM KARTONIE - wysyłka Ambro Express
Rower będzie miał wykonany przegląd tzw. "0" : wyregulowane przerzutki , wyregulowane hamulce , posprawdzane połączenia śrubowe , sprawdzoną centryczność kół. Wystarczy wyprostować kierownicę,ustawić pod siebie siodełko oraz zamontować pedały jeżeli są na wyposażeniu i można ŚMIGAĆ !!!
Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, kolorów, materiałów i cen. Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia.
Masy rowerów i ram zostały podane dla pomalowanych ram w wersji przedprodukcyjnej w momencie publikacji. Masy w finalnej wersji produkcyjnej mogą się różnić.