Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Producent: TREK (przejdź do strony: http://www.trekbikes.com/pl/pl/)

TREK RAIL 5 500W Crimson Lithium Grey SUPER OFERTA !!!

16 999,00 zł
Cena regularna: 23 479,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 18 499,00 zł

Wybierz wariant produktu:

Poszczególne warianty mogą różnić się ceną

Wybierz rozmiar XL
szt.
Dostępność:
na wyczerpaniu
Czas wysyłki: towar w naszym magazynie

Kod produktu: 481134

Dostawa od 149,00 zł - Ambro Express - rower w 95% skręcony

Wysyłka od 2-5 dni roboczych. Skręcimy i wyregulujemy rower dla ciebie! Wystarczy dokręcić pedały i kierownicę

Opis

TREK

Rower górski E-BIKE na kołach 29" TREK RAIL 5 500 Wh model w kolorze Crimson/Lithium Grey

Dostępny rozmiar  XL

Rail 5 to elektryczny rower górski stworzony do ostrej jazdy. Wyposażony jest w te same zaawansowane technologie na szlaki jak nasze tradycyjne rowery na szlaki, a do tego w potężny napęd Bosch, który zawiezie Cię na szczyt.
Szukasz elektrycznego roweru górskiego stworzonego z myślą o szaleństwach jak na tradycyjnych rowerach na szlaki. Chcesz mocnego napędu Bosch, z którym pofruniesz na podjazdach i pokonasz okrążenie za okrążeniem.Mocna rama ze stopu aluminium z damperem o 150 mm skoku i całkowicie wbudowanym akumulatorem 500 Wh, zoptymalizowany pod kątem elektrycznych rowerów górskich widelec RockShox 35 Gold RL o 160 mm skoku, potężny silnik Bosch Performance Line CX (250 W, 85 Nm), który zapewnia wspomaganie do 25 km/h oraz kontroler Purion. Dodatkowo, napęd 1x12 o szerokim zakresie przełożeń pozwalający zawsze znaleźć idealną kadencję dla silnika, sztyca regulowana, mocne 4-tłoczkowe hamulce dodające pewności na zjazdach i koła 29-calowe ze zwinnymi a jednocześnie przyczepnymi oponami o szerokości 2,6 cala.Rail 5 to nasz najkorzystniejszy e-MTB o długim skoku. Jeździ tak samo sprawnie jak nasze tradycyjne rowery na szlaki o długim skoku. Jedyna różnica to, że wjeżdża na szczyt jak błyskawica. Mocne napędy Bosch i wytrzymałe części dadzą mnóstwo radości przez lata.

Dlaczego go pokochasz?

  1. Rail pędzi w dół szlaków tak samo sprawnie jak jego nieelektryczni bracia, a do tego podwiezie Cię na szczyt, więc nie potrzebujesz busa lub wyciągu
  2. Kontroler Purion oferuje funkcję wspomagania prowadzenia Walk Assist i inteligentny tryb eMTB, który automatycznie dopasowuje odpowiednią moc do terenu
  3. Identyczne jak w ramie modelu Remedy rozwiązania technologiczne pozwalają na agresywną jazdę - regulowana geometria Mino Link, dolna rura Straight Shot poprawiająca sztywność i technologia Active Braking Pivot (ABP)
  4. Dzięki sztycy regulowanej możesz w sekundę obniżyć siodełko, by nie przeszkadzało podczas zjazdów
  5. System ze Zintegrowanym wymiennym akumulatorem Trek RIB (z ang. Removable Integrated Battery) wygląda świetnie i jest wyjątkowo przyjazny dla użytkownika: osłonięty dzięki pełnemu wbudowaniu w ramie, można go z łatwością wyjąć bez użycia narzędzi, a dodatkowo umożliwia montaż koszyka na bidon

 

Rama Alpha Platinum Aluminium, zintegrowany wymienny akumulator RIB (z ang. Removable Integrated Battery), zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów Control Freak, łącznik wahacza ze stopu magnezu, osłona Motor Armor, Mino Link, ABP, Boost148, oś przelotowa 12 mm, 150 mm skoku
Widelec RockShox 35 Gold RL, sprężyna DebonAir, tłumienie Motion Control, blokada, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, powiększona korona dla eMTB, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 160 mm skoku
Amortyzator RockShox Deluxe Select+, 230 mm x 57,5 mm
Maks. kompatybilny skok widelca 170mm (580mm axle-to-crown)
Piasta przednia Bontrager, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, oś ze stopu aluminium, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm
Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, oś ze stopu aluminium, tarcza na 6 śrub, bębenek Shimano 8/9/10, Boost148, oś przelotowa 12 mm
Zacisk tylny Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia
Obręcz Alex MD35, przystosowane do zastosowania bezdętkowego, 32 otwory, 35 mm szerokości, zawór Presta
Opona Bontrager XR4 Comp, stopka z drutu, 30 tpi, 29 x 2,60"
Maks. rozmiar opon Frame: 29x2.60" Fork: See manufacturer
Manetka Shimano Deore M6100, 12-biegowa
Przerzutka tylna Shimano Deore M6100, długi wózek
Korba E*thirteen E*spec Plus, 34T, 165 mm długości
Zębatka przednia E*thirteen, 34T, steel
Kaseta SunRace CSMZ800 11-51, 12 speed
Łańcuch Shimano Deore M6100
Pedał VP-536 nylonowe, platformowe
Maks. wielkość zębatki 34T
Siodełko Bontrager Arvada, szyny stalowe, szerokość 138 mm
Sztyca Rozmiar: S
TranzX JD-YSP18, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 361 mm długości
Rozmiar: S
Bontrager Line Dropper, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 345 mm długości
Rozmiar: M, L, XL
TranzX JD-YSP18, 130 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 425 mm długości
Rozmiar: M, L, XL
Bontrager Line Dropper, 125 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 395 mm długości
Kierownica Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 750 mm
Chwyty Bontrager XR Trail Comp, nylonowe z obejmą
Wspornik kierownicy Bontrager Rhythm Comp, 31,8 mm, Knock Block, 0 stopni, 50 mm długości
Hamulec 4-tłoczkowy hamulec tarczowy Shimano, dźwignia MT4100, zacisk MT420
Tarcza hamulcowa Shimano RT76, na 6 śrub, 203 mm
Waga M – 23,88 kg
Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg.

ROWERY MARKI TREK NIE PODLEGAJĄ SPRZEDAŻY WYSYŁKOWEJ.

JEDYNIE ODBIÓR OSOBISTY W NASZYM SKLEPIE STACJONARNYM !!!

Producent zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, kolorów, materiałów i cen. Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia.

Masy rowerów i ram zostały podane dla pomalowanych ram w wersji przedprodukcyjnej w momencie publikacji. Masy w finalnej wersji produkcyjnej mogą się różnić.

Zobacz go w akcji

Wyjmowany zintegrowany akumulator

RIB to jednoczęściowy akumulator i pokrywa z wbudowanym uchwytem, który można łatwo i bez wysiłku zdemontować oraz ponownie zamontować na ramie bez użycia narzędzi. Jest to najwygodniejszy sposób wyjmowania akumulatora na czas transportu, dla bezpieczeństwa lub po prostu dla łatwiejszego ładowania.

Knock Block

Gdy coś pójdzie nie tak, rama jest chroniona przez zabezpieczenie Knock Block. Zapobiega pełnemu skręceniu się kierownicy przy kraksie, dzięki czemu nie zerwiesz przewodów, a elementy kokpitu nie uderzą w rurę górną.

Jaki oferują zasięg?

Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak daleko dotrzesz na elektrycznym rowerze górskim na jednym ładowaniu, sprawdź kalkulator zasięgu Bosch. Wprowadziliśmy automatycznie dane dla tego modelu i przeciętnego rowerzysty, ale możesz je zmienić, by uzyskać jak najdokładniejszy szacunek.

https://www.bosch-ebike.com/range-cockpit/index.php?language=en&mandant=trek-eu&settings%5Bdrive%5D=plcx&settings%5Bbattery%5D=pt500&settings%5Bbiketype%5D=trek-04&settings%5Btires%5D=mtb-tires-enduro&settings%5Bterrain%5D=uplands&settings%5Bsurface%5D=soft-forest-paths&settings%5Bwind%5D=2&settings%5Bseason%5D=summer&settings%5Bstarting-up%5D=2&settings%5Briding-mode%5D=emtb&settings%5Bweight%5D=100&settings%5Bcadence%5D=70&settings%5Bavg-speed%5D=10

Kalkulator zawieszenia

Niniejszy kalkulator zawieszenia pomoże Ci w dopasowaniu ustawień zawieszenia do Twojej wagi. Postępuj po prostu zgodnie z krokami wskazanymi w filmie lub punktami poniżej.

Pamiętaj, że zalecane ustawienia to sugerowane punkty startowe, nie ustalone z góry wartości, które będą właściwe dla każdego rowerzysty.

https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/suspension-calculator/

Jak ustawić zawieszenie

Właściwa konfiguracja zawieszenia jest kluczowa dla uzyskania najlepszej sprawności Twojego roweru górskiego. Zarówno amortyzatory przednie, jak i tylne wymagają prostej regulacji, aby były idealnie dopasowane do danego rowerzysty, więc informacje te mają znaczenie dla posiadaczy rowerów hardtail rowerów hardtail, jak i full suspension. Na szczęście wyregulowanie zawieszenia trwa tylko parę minut, jeśli będziesz postępować zgodnie z następującymi krokami.

Instrukcje krok po kroku

1. Aby regulacja ugięcia wstępnego była dokładna, należy ją wykonywać w pełnym wyposażeniu, w tym w butach, kasku i z plecakiem.
2. Ustaw tłumienie kompresji na otwarte, przekręcając niebieskie pokrętło na widelcu maksymalnie w lewo, a niebieską dźwignię na amortyzatorze   również w lewo.
3. Skorzystaj z Kalkulatora zawieszenia Treka, aby znaleźć dobre ciśnienie początkowe dla roweru górskiego i Twojej wagi, a następnie użyj pompki do amortyzatora, aby ustawić ciśnienie zgodne z wartością początkową.
4. Przy założonej pompce, mocno naciśnij siodełko, aby ugiąć amortyzator. Sprawdź manometr i, jeśli potrzeba, ponownie wyreguluj ciśnienie.
5. Wsiądź na rower i poproś kogoś, by Cię przytrzymał lub oprzyj się o ścianę. Przesuń gumowe o-ringi na widelcu i amortyzatorze tak, by spoczywały na uszczelnieniach.
6. Ostrożnie zejdź z roweru tak, aby nie docisnąć bardziej zawieszenia. Pomaga w tym pochylenie roweru.
7. Zmierz dystans między o-ringami i uszczelnieniami. To wartość ugięcia wstępnego.
8. Użyj Kalkulatora zawieszenia Treka, aby znaleźć idealną wartość ugięcia wstępnego w milimetrach. Jeśli zmierzone ugięcie wstępne nie znajduje się w przedziale 2 do 4 mm względem sugerowanego, użyj pompki do amortyzatora, aby dostosować wartość ciśnienia. Jeżeli o-ring jest za daleko, dopompuj. Jeżeli o-ring jest zbyt blisko, skorzystaj z zaworu upustowego, by upuścić powietrza.
9. Użyj Kalkulatora zawieszenia Treka, aby znaleźć właściwą wartość odbicia.
10. Obróć czerwone pokrętła na widelcu lub amortyzatorze w prawo do zamkniętego położenia. Następnie przekręć czerwone pokrętło w lewo o zalecaną liczbę kliknięć.
11. Gotowe, ale pamiętaj, że to tylko początek. Wybierz się na krótką próbną przejażdżkę po wyboistej trasie. Jeśli czujesz pompowanie amortyzatora lub skakanie widelca, zwolnij odbicie poprzez obrócenie czerwonego pokrętła 1-3 kliknięcia w prawo. Jeśli czujesz, że amortyzator lub widelec opada lub nie wraca w pełni z kolejnych uderzeń, wówczas przyspiesz odbicie, przekręcając czerwone pokrętło 1-3 kliknięcia w lewo.
12. Po kilku przejażdżkach, sprawdź ustawienie zawieszenia, mierząc odległość od o-ringu do korpusu amortyzatora lub goleni dolnych widelca. Po typowej przejażdżce, odległość o-ringa powinna odpowiadać określonemu skokowi dla amortyzatora lub widelca. Jeśli nie uzyskujesz pełnego skoku, rozważ obniżenie wartości ciśnienia. Jeśli o-ring wędruje za daleko lub ześlizguje się z tłoka, zastanów się nad zwiększeniem wartości ciśnienia.
13. Pamiętaj, że indywidualne preferencje i styl jazdy są ważnymi czynnikami w dobraniu właściwego ustawienia zawieszenia. Poeksperymentuj z różnymi ustawieniami ugięcia i odbicia aż do znalezienia kombinacji, która najlepiej pasuje do Twojego sposobu jazdy na rowerze górskim.