
Rower gravel na kołach 28" TREK CHECKPOINT SL 5 model z kolekcji 2024 w kolorze DEEP SMOKE.
Spodenki rowerowe z wkładką lub obcięte dżinsy, wielodniowa wyprawa lub ostry dzień ścigania na szutrze — pojedziesz daleko, szybko i zabawisz się jak nigdy wcześniej. Szukasz roweru, który będzie szybki, ale jednocześnie komfortowy, a także potrzebujesz nieskończonych wręcz możliwości przewozu bagażu, by pojechać na wyścigi gravelowe, jak i wybrać na codzienne przygody.
Rama z włókna węglowego OCLV Serii 500 z tylnym rozdzielaczem IsoSpeed oraz osłona Carbon Armor, progresywna geometria zapewniająca stabilność przy wysokich prędkościach i wydajność na trudnych podjazdach, schowek w ramie, schowane przewody i linki, które nie przeszkadzają w założeniu toreb, zintegrowane mocowania dla toreb na ramie i widelcu oraz na bagażniki i błotniki. Do tego widelec z włókna węglowego, napęd 2x12 Shimano GRX z przełożeniami na ostre podjazdy i na pokonywanie trudnych szutrowych odcinków, a także koła Paradigm SL. Możesz nawet skorzystać z regulowanej sztycy podsiodłowej, by usiąść niżej na długich zjazdach.
Lekki, szybki, wygodny. Checkpoint SL 5 oferuje niezrównaną charakterystykę jazdy właściwą dla ramy z włókna węglowego OCLV z IsoSpeed oraz geometrię przystosowaną specjalnie do jazdy po szutrze, a także schowek w ramie i napęd stworzony do jazdy w trudnym terenie.
- Wyposażony jest w wytrzymały, gravelowy napęd 2x12 Shimano GRX stworzony z myślą o mniej uczęszczanych zakątkach.
- Wielki prześwit pozwala założyć opony o rozmiarze do 45c, dające przyczepność i stabilność w każdych warunkach
- Dzięki mocowaniom na widelcu, na ramie, a także punktom mocowania na bagażnik oraz błotniki przewieziesz wszystko potrzebne na wycieczki jednodniowe, jak i wielodniowe wyprawy
- Wygodny schowek wbudowany w ramę umożliwia przechowywanie narzędzi i sprzętu
- Tłumiący nierówności i odpowiednio kontrolujący odbicie rozdzielacz IsoSpeed pochłania męczące nierówności, ale bez bujania i skakania po trasie
Specyfikacja:
Rama |
Włókno węglowe OCLV Serii 500, IsoSpeed, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, zamknięcie schowka w rurze dolnej, prowadnica łańcucha 3S, suport T47, mocowania bagażnika i błotników, wbudowane mocowania dla toreb na ramę, hamulce tarczowe flat-mount, zgodna ze sztycami regulowanymi, oś przelotowa 142 x 12 mm |
Widelec |
Trek Checkpoint, full carbon, tapered carbon steerer, rack mounts, fender mounts, flat mount disc, 12x100mm thru axle |
Waga |
56 - 9.65 kg / 21.28 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) |
Ograniczenie wagowe |
Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. |
Manetka |
Shimano GRX RX610, 12-rzędowa |
Przerzutka przednia |
Shimano GRX RX820, zintegrowana, tylne widełki |
Przerzutka tylna |
Shimano GRX RX820, maks. zębatka 36T |
*Korba |
Rozmiar: 49 Shimano GRX RX610, 46/30, 165 mm długości |
Rozmiar: 52 Shimano GRX RX610, 46/30, 170 mm długości |
Rozmiar: 54, 56 Shimano GRX RX610, 46/30, 172,5 mm długości |
Rozmiar: 58, 61 Shimano GRX RX610, 46/30, 175 mm długości |
Wkład suportu |
Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska |
Kaseta |
Shimano 105 7100, 11-36, 12-rzędowa |
Łańcuch |
Shimano SLX M7100, 12-biegowa |
Maks. wielkość zębatki |
1x: 46T, 2x: 50/37 |
Koło przednie |
Bontrager Paradigm SL, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 21 mm, sztywna oś przelotowa 100 x 12 mm |
Koło tylne |
Bontrager Paradigm SL, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 21 mm, sztywna oś przelotowa 142 x 12 mm |
Piasta przednia |
Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, oś przelotowa 100 x 12 mm |
Zacisk przedni |
Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
Piasta tylna |
Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, bębenek Shimano 11-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm |
Zacisk tylny |
Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
Obręcz |
Bontrager Paradigm SL, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 24 otwory, 21 mm szerokości, zawór Presta |
Opona |
Bontrager GR1 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, korpus Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 700 x 40 mm |
Element opony |
Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml |
Taśma na obręcz |
TLR Bontrager |
Maks. rozmiar opon |
Informacje dostępne w instrukcji obsługi |
*Siodełko |
Rozmiar: 49, 52 Bontrager Verse Comp, szyny stalowe, szerokość 155 mm |
Rozmiar: 54, 56, 58, 61 Bontrager Verse Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm |
Sztyca |
Bontrager z włókna węglowego, 27,2 mm, przesunięcie 8 mm, długość 330 mm |
*Kierownica |
Rozmiar: 49 Bontrager Elite Gravel, 38 cm szerokości |
Rozmiar: 52 Bontrager Elite Gravel, 40 cm szerokości |
Rozmiar: 54, 56 Bontrager Elite Gravel, 42 cm szerokości |
Rozmiar: 58, 61 Bontrager Elite Gravel, 44 cm szerokości |
Taśma na kierownicę |
Owijka Bontrager Supertack Perf |
*Wspornik kierownicy |
Rozmiar: 49 Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 70 mm długości |
Rozmiar: 52, 54 Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 80 mm długości |
Rozmiar: 56, 58 Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 90 mm długości |
Rozmiar: 61 Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 100 mm długości |
Hamulec |
Shimano RX410 hydraulic disc, flat mount |
Tarcza hamulcowa |
Shimano RT70, 160 mm z mocowaniem centerlock |
Rozmiar tarczy |
Maksymalna średnica tarczy: 160 mm z przodu i z tyłu |
ROWERY MARKI TREK NIE PODLEGAJĄ SPRZEDAŻY WYSYŁKOWEJ.
JEDYNIE ODBIÓR OSOBISTY W NASZYM SKLEPIE STACJONARNYM !!!
Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, kolorów, materiałów i cen. Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia.
Masy rowerów i ram zostały podane dla pomalowanych ram w wersji przedprodukcyjnej w momencie publikacji. Masy w finalnej wersji produkcyjnej mogą się różnić.