KROSS ESKER 1.0 2025 beżowo-złoty
Wybierz wariant produktu:
Poszczególne warianty mogą różnić się ceną
Obowiązkowe pola oznaczone są symbolem - *
Kod produktu: 9123
Bezpieczeństwo produktu
Wysyłka do 2 dni roboczych
Cena dostawy dotyczy tego produktu (w wybranym wariancie - jeśli dotyczy). Może się ona zmienić po dodaniu innych produktów do koszyka.
Opis
Rower gravelowy KROSS ESKER 1.0 2025 w kolorze beżowo-złotym.
Dostępne wielkości ramy : M, L , XL
KROSS ESKER 1.0
KROSS Esker 1.0 to wszechstronny gravelowy rower, który świetnie sprawdzi się zarówno podczas długich wypraw jak i codziennych przejażdżek. Wyposażony w aluminiową ramę oraz widelec, zapewnia wytrzymałość i komfort, anapęd Shimano Claris w systemie 2x8 oraz mechaniczne hamulce tarczowe sprawią, że zyskasz pełną kontrolę na każdym szlaku – zarówno na szybkich asfaltowych odcinkach, jak i na wymagających drogach szutrowych. KROSS Esker 1.0 to rower stworzony dla osób, które chcą odkrywać nowe trasy i cenią sobie wysoką jakość sprzętu.
Wysokiej klasy osprzęt
KROSS Esker 1.0 został wyposażony w osprzęt Shimano, który doskonale sprawdzi się zarówno na asfalcie, jak i w terenie. Zastosowaliśmy sprawdzony napęd w systemie 2x8, który umożliwi komfortową jazdę w każdych warunkach. Kaseta w zakresie 11-32 sprawi, że pojedziesz szybko po płaskim i bez problemu pokonasz strome wzniesienia.
By hamowanie zawsze było przewidywalne, niezależnie od warunków atmosferycznych czy sytuacji na drodze zamontowane zostały mechaniczne hamulce tarczowe. Zapewniają one dużą wyższą siłę hamowania niż klasyczne hamulce v-brake. A dzięki mechanicznym zaciskom hamulców także bezawaryjność i łatwy serwis nawet w trakcie wycieczki rowerowej.
Technologie zapewniające zabawę z dala od cywilizacji
Rama KROSS Esker 1.0 została wykonana z aluminium 6061. Ten specjalny stop aluminium sprawia, że rower jest sztywny i odporny na złamania. Jednocześnie, jest to stosunkowo lekki materiał, który może zaskoczyć niejednego rowerzystę swoimi właściwościami. Rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz odporność lakieru na uszkodzenia mechaniczne.
Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek, dzięku czemu rower wygląda estetycznie i schludnie. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w trudnym terenie.
Aby zapewnić najlepsze wrażenia z jazdy, KROSS Esker 1.0 został wyposażony w opony WTB o szerokości 37 mm, które doskonale sprawdzą się w każdych warunkach. Do tego dochodzi zaprojektowane z myślą o rowerach szutrowych siodło Sele Royale oraz owijka Fizik, gwarantujące komfort jazdy nawet podczas trudniejszych tras.






Rama i widelec
Amortyzator / Widelec | ALUMINIUM |
Rama | ALUMINIUM SUPERLITE |
Wykończenie lakieru | POŁYSK |
Kolor bazowy | BEŻOWY |
Napęd
Przerzutka tył | SHIMANO CLARIS R2000 |
Przerzutka przód | SHIMANO CLARIS R2000 |
Manetki | SHIMANO CLARIS R2000 |
Korba | FSA TEMPO ADVENTURE |
Zakres korby | 30-46T/175MM |
Kaseta / Wolnobieg | SHIMANO HG41 |
Zakres kasety | 11-32T |
Ilość biegów | 16 |
Wkład suportu | FP-B902 |
Łańcuch | SHIMANO HG40 |
Koła
Piasta przód | SHIMANO QC400 |
Piasta tył | SHIMANO M3050 |
Obręcze | ALUMINIUM |
Opony | WTB RIDDLER COMP 700x37C |
Hamulce
Hamulec przód | TEKTRO C550 |
Hamulec tył | TEKTRO C550 |
Dźwignie hamulca | SHIMANO CLARIS R2000 |
Tarcza hamulcowa przód | 160 |
Tarcza hamulcowa tył | 160 |
Komponenty
Kierownica | ALUMINIUM 420/31,8 |
Wspornik kierownicy | ALUMINIUM 80MM/31,8/7° |
Siodło | SELLE ROYAL COMFORT GROOVE |
Wspornik siodła | ALUMINIUM 27,2X350MM |
Stery | FP-HW23 |
Chwyty | FIZIK |
Producent zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, kolorów, materiałów i cen. Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia.
Masy rowerów i ram zostały podane dla pomalowanych ram w wersji przedprodukcyjnej w momencie publikacji. Masy w finalnej wersji produkcyjnej mogą się różnić.