Menu
Szukaj
Koszyk
Producent: KROSS (przejdź do strony: http://www.kross.pl/)

KROSS ESKER 1.0 2025 beżowo-złoty

2 799,00 zł
Cena regularna: 3 799,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 3 499,00 zł

Wybierz wariant produktu:

Poszczególne warianty mogą różnić się ceną

Wybierz rozmiar M rozmiar L rozmiar XL
szt.
Dostępność:
średnia ilość
Czas wysyłki: towar w naszym magazynie

Kod produktu: 9123

Bezpieczeństwo produktu

Dostawa od 0,00 zł - Kurier DHL - wpłata na konto

Wysyłka do 2 dni roboczych

Opis

Rower gravelowy KROSS ESKER 1.0 2025 w kolorze beżowo-złotym.

Dostępne wielkości ramy : M, L , XL

 

Rowery gravelowe Kross to wszechstronne jednoślady stworzone do pokonywania zarówno asfaltowych dróg, jak i trudniejszych nawierzchni terenowych. Dzięki specjalnie zaprojektowanym ramom gravele Kross łączą komfort jazdy na dłuższych trasach z możliwością eksploracji mniej utwardzonych ścieżek, zapewniając rowerzystom wyjątkową swobodę i dostosowanie do różnorodnych warunków.

KROSS ESKER 1.0

KROSS Esker 1.0 to wszechstronny gravelowy rower, który świetnie sprawdzi się zarówno podczas długich wypraw jak i codziennych przejażdżek. Wyposażony w aluminiową ramę oraz widelec, zapewnia wytrzymałość i komfort, anapęd Shimano Claris w systemie 2x8 oraz mechaniczne hamulce tarczowe sprawią, że zyskasz pełną kontrolę na każdym szlaku – zarówno na szybkich asfaltowych odcinkach, jak i na wymagających drogach szutrowych. KROSS Esker 1.0 to rower stworzony dla osób, które chcą odkrywać nowe trasy i cenią sobie wysoką jakość sprzętu.

Wysokiej klasy osprzęt

KROSS Esker 1.0 został wyposażony w osprzęt Shimano, który doskonale sprawdzi się zarówno na asfalcie, jak i w terenie. Zastosowaliśmy sprawdzony napęd w systemie 2x8, który umożliwi komfortową jazdę w każdych warunkach. Kaseta w zakresie 11-32 sprawi, że pojedziesz szybko po płaskim i bez problemu pokonasz strome wzniesienia.

By hamowanie zawsze było przewidywalne, niezależnie od warunków atmosferycznych czy sytuacji na drodze zamontowane zostały mechaniczne hamulce tarczowe. Zapewniają one dużą wyższą siłę hamowania niż klasyczne hamulce v-brake. A dzięki mechanicznym zaciskom hamulców także bezawaryjność i łatwy serwis nawet w trakcie wycieczki rowerowej.

Technologie zapewniające zabawę z dala od cywilizacji

Rama KROSS Esker 1.0 została wykonana z aluminium 6061. Ten specjalny stop aluminium sprawia, że rower jest sztywny i odporny na złamania. Jednocześnie, jest to stosunkowo lekki materiał, który może zaskoczyć niejednego rowerzystę swoimi właściwościami. Rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz odporność lakieru na uszkodzenia mechaniczne.
Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek, dzięku czemu rower wygląda estetycznie i schludnie. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w trudnym terenie.

Aby zapewnić najlepsze wrażenia z jazdy, KROSS Esker 1.0 został wyposażony w opony WTB o szerokości 37 mm, które doskonale sprawdzą się w każdych warunkach. Do tego dochodzi zaprojektowane z myślą o rowerach szutrowych siodło Sele Royale oraz owijka Fizik, gwarantujące komfort jazdy nawet podczas trudniejszych tras.

Disc Brakes
Disc BrakesHamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Flat Mount
Flat MountNowy standard mocowania hamulców, który pozwala na większą integrację zacisku hamulca z ramą zwiększając sztywność, obniżając masę i poprawiając aerodynamikę, co w połączeniu z mniejszą masą pozytywnie wpływa na dynamikę jazdy.
Inner Cable Routing
Inner Cable RoutingWewnętrzne prowadzenie linek wydłuża ich żywotność chroniąc je wraz z pancerzami przed błotem, piachem i deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.
Powder Coated
Powder CoatedMalowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu, powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
RHS System
RHS SystemW celu maksymalnej ochrony naszych ram stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum gwinty umieszczamy na haku lub na specjalnej nakrętce.
T-Head Tube
T-Head TubeStożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1,5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.
 
Specyfikacja :

Rama i widelec

Amortyzator / Widelec ALUMINIUM
Rama ALUMINIUM SUPERLITE
Wykończenie lakieru POŁYSK
Kolor bazowy BEŻOWY

Napęd

Przerzutka tył SHIMANO CLARIS R2000
Przerzutka przód SHIMANO CLARIS R2000
Manetki SHIMANO CLARIS R2000
Korba FSA TEMPO ADVENTURE
Zakres korby 30-46T/175MM
Kaseta / Wolnobieg SHIMANO HG41
Zakres kasety 11-32T
Ilość biegów 16
Wkład suportu FP-B902
Łańcuch SHIMANO HG40

Koła

Piasta przód SHIMANO QC400
Piasta tył SHIMANO M3050
Obręcze ALUMINIUM
Opony WTB RIDDLER COMP 700x37C

Hamulce

Hamulec przód TEKTRO C550
Hamulec tył TEKTRO C550
Dźwignie hamulca SHIMANO CLARIS R2000
Tarcza hamulcowa przód 160
Tarcza hamulcowa tył 160

Komponenty

Kierownica ALUMINIUM 420/31,8
Wspornik kierownicy ALUMINIUM 80MM/31,8/7°
Siodło SELLE ROYAL COMFORT GROOVE
Wspornik siodła ALUMINIUM 27,2X350MM
Stery FP-HW23
Chwyty FIZIK

 

Producent zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, kolorów, materiałów i cen. Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia.

Masy rowerów i ram zostały podane dla pomalowanych ram w wersji przedprodukcyjnej w momencie publikacji. Masy w finalnej wersji produkcyjnej mogą się różnić.