
Rower gravel na kołach 28" TREK CHECKPOINT ALR 5 model z kolekcji 2024 w kolorze LAVA.
Checkpoint ALR 5 to gotowy na przygody rower gravelowy z aluminiową ramą i najwyższej klasy częściami na długie i trudne kilometry na każdej nawierzchni, od grubego szutru po płaskie szosy. Mnóstwo użytecznych rozwiązań, takich jak mocowania na torby i bagażniki, a także napęd SRAM Apex 1x12 czynią z tego Checkpoint maszynę na prawdziwe przygody.
Uwielbiasz wielkie wyprawy na szutrze, które kończą się konkretnym napojem i czymś smakowitym. Nie znaczy to jednak, że idziesz na kompromisy w osiągach. Oczekujesz wiele za swoje ciężko zarobione pieniądze, między innymi jakości, wszechstronności, niezawodności i mnóstwa radości z jazdy.
Mocna rama z Alpha Aluminium Serii 300 z progresywną geometrią prowadzącą się stabilnie przy dużych prędkościach i sprawnie na ostrych podjazdach, ukryte przewody i linki, które nie przeszkadzają w założeniu toreb, mocowania bagażnika i błotników, a także zintegrowane mocowania dla toreb na ramę, napęd 1x12 SRAM Apex idealny na ostre podjazdy lub trudne odcinki szutru, hydrauliczne hamulce tarczowe pracujące sprawnie w każdych warunkach pogodowych, obręcze przystosowane do montażu bezdętkowego oraz szerokie opony na szuter Bontrager Girona Pro 700 x 42c poprawiające przyczepność i prowadzenie.
Jeśli liczy się dla Ciebie stosunek przygody do ceny, postaw na Checkpoint ALR 5. Wysokiej klasy części, wytrzymała rama ze stopu aluminium i mnóstwo dodatkowych rozwiązań, takich jak dodatkowy prześwit na opony i opcje dopasowania, dzięki którym możesz pewnie wybrać się na wielkie, lepsze przygody.
- Progresywna geometria pozwala jeździć szybko i zwinnie, a jednocześnie gwarantuje stabilność i kontrolę na szybkich, trudnych zjazdach
- Zyskujesz wyjątkową wszechstronność potrzebną do jazdy w najróżniejszych stylach, od gravelu i wielodniowych wypraw po codzienne dojazdy do pracy
- Wielki prześwit pozwala założyć opony o rozmiarze do 45c, dające przyczepność i stabilność w każdych warunkach
- Zintegrowane w ramie mocowania na torbę oraz na bagażnik i błotniki ułatwiają przewożenie ekwipunku i wody
- Napęd SRAM Apex 1x12 daje Ci mnóstwo przełożeń na ostre podjazdy.
* Uwaga – jeśli nie podano inaczej, specyfikacja dotyczy wszystkich rozmiarów
| Rama z widelcem |
300 Series Alpha Aluminum, tapered head tube, Internal cable routing, 3S chain keeper, T47 BB, rack and fender mounts, integrated frame bag mounts, flat mount disc, 142x12mm thru axle |
| Widelec |
Checkpoint z włókna węglowego, zwężana rura sterowa z włókna węglowego, mocowania bagażnika, mocowania błotnika, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 12 x 100 mm |
| Waga |
56 – 9,60 kg (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) |
| Ograniczenie wagowe |
Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. |
| Manetka |
SRAM Apex, 12-rzędowa |
| Przerzutka tylna |
SRAM Apex XPLR, maks. zębatka 44T |
| *Korba |
Rozmiar: 49 SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 165 mm długości |
Rozmiar: 52 SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 170 mm długości |
Rozmiar: 54, 56 SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 172,5 mm długości |
Rozmiar: 58, 61 SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 175 mm długości |
| Wkład suportu |
SRAM DUB, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska |
| Kaseta |
SRAM XG-1230, 11-44, 12-rzędowa |
| Łańcuch |
SRAM Apex, 12-rzędowa |
| Maks. wielkość zębatki |
1x: 44T, 2x: 50/34 |
| Piasta przednia |
Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, oś przelotowa 100 x 12 mm |
| Zacisk przedni |
Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
| Piasta tylna |
Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, bębenek Shimano 11-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm |
| Zacisk tylny |
Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
| Obręcz |
Bontrager Paradigm, Tubeless Ready, 24 otworów, 21 mm szerokości, wentyl Presta |
| Opona |
Bontrager GR1 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, korpus Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 700 x 40 mm |
| Element opony |
Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml |
| Taśma na obręcz |
TLR Bontrager |
| Maks. rozmiar opon |
Informacje dostępne w instrukcji obsługi |
| *Siodełko |
Rozmiar: 49, 52 Bontrager Verse Comp, szyny stalowe, szerokość 155 mm |
Rozmiar: 54, 56, 58, 61 Bontrager Verse Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm |
| Sztyca |
Bontrager ze stopu aluminium, 27,2 mm, przesunięcie 12 mm, 330 mm długości |
| *Kierownica |
Rozmiar: 49 Bontrager Elite Gravel, 38 cm szerokości |
Rozmiar: 52 Bontrager Elite Gravel, 40 cm szerokości |
Rozmiar: 54, 56 Bontrager Elite Gravel, 42 cm szerokości |
Rozmiar: 58, 61 Bontrager Elite Gravel, 44 cm szerokości |
| Taśma na kierownicę |
Owijka Bontrager Supertack Perf |
| *Wspornik kierownicy |
Rozmiar: 49 Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 70 mm długości |
Rozmiar: 52, 54 Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 80 mm długości |
Rozmiar: 56, 58 Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 90 mm długości |
Rozmiar: 61 Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 100 mm długości |
| Hamulec |
SRAM Apex hydraulic disc, flat mount |
| Tarcza hamulcowa |
SRAM Paceline, zaokrąglona, centerlock, 160 mm |
| Dźwignia hamulca |
SRAM Apex, 12-rzędowa |
| Rozmiar tarczy |
Maksymalna średnica tarczy: 160 mm z przodu i z tyłu |
UWAGA !!! Rowery marki TREK przesyłamy w 95% ZŁOŻONE W DUŻYM KARTONIE - wysyłka Ambro Express
Rower będzie miał wykonany przegląd tzw. "0" : wyregulowane przerzutki , wyregulowane hamulce , posprawdzane połączenia śrubowe , sprawdzoną centryczność kół. Wystarczy wyprostować kierownicę,ustawić pod siebie siodełko oraz zamontować pedały jeżeli są na wyposażeniu i można ŚMIGAĆ !!!
Producent zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, kolorów, materiałów i cen. Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia.
Masy rowerów i ram zostały podane dla pomalowanych ram w wersji przedprodukcyjnej w momencie publikacji. Masy w finalnej wersji produkcyjnej mogą się różnić.