
Rower gravel na kołach 28" TREK CHECKPOINT ALR 5 AXS model z kolekcji 2024 w kolorze CRYSTAL WHITE.
Checkpoint ALR 5 AXS to wyjątkowo korzystny rower gravelowy z aluminiową ramą oraz elektrycznie sterowanym napędem i najwyższej klasy częściami na długie, trudne kilometry na każdej nawierzchni, od grubego szutru po płaskie szosy. Dostosowanie go do każdej przygody to błahostka, dzięki rozwiązaniom takim jak zwinna, a jednocześnie progresywna geometria, mnóstwo mocowań na wielkie wyprawy, czy też napęd 1x12 SRAM Apex AXS.
Uwielbiasz wielkie wyprawy na szutrze, które kończą się konkretnym napojem i czymś smakowitym. Nie znaczy to jednak, że idziesz na kompromisy w osiągach. Oczekujesz wiele za swoje ciężko zarobione pieniądze, między innymi jakości, wszechstronności, niezawodności i mnóstwa radości z jazdy.
Mocna rama z Alpha Aluminium Serii 300 z progresywną geometrią prowadzącą się stabilnie przy dużych prędkościach i sprawnie na ostrych podjazdach, ukryte przewody i linki, które nie przeszkadzają w założeniu toreb, mocowania bagażnika i błotników oraz zintegrowane mocowania dla toreb na ramę, sterowany elektronicznie napęd 1x12 SRAM Apex AXS idealny na ostre podjazdy lub trudne odcinki szutru, hydrauliczne hamulce tarczowe pracujące sprawnie w każdych warunkach pogodowych, obręcze przystosowane do montażu bezdętkowego oraz szerokie opony na szuter 700x40c poprawiające przyczepność i prowadzenie.
Checkpoint ALR 5 AXS to rower dla Ciebie, jeśli interesuje Cię połączenie elektronicznie sterowanego napędu, wysokiej klasy części, wytrzymałej ramy ze stopu aluminium i mnóstwa użytecznych rozwiązań, takich jak dodatkowy prześwit na opony i opcje dopasowania, dzięki którym możesz pewnie wybrać się na wielkie, lepsze przygody.
- Progresywna geometria pozwala jeździć szybko i zwinnie, a jednocześnie gwarantuje stabilność i kontrolę na szybkich, trudnych zjazdach
- Zyskujesz wyjątkową wszechstronność potrzebną do jazdy w najróżniejszych stylach, od gravelu i wielodniowych wypraw po codzienne dojazdy do pracy
- Sterowany elektronicznie napęd SRAM Apex 1x12 zapewnia niezrównaną prędkość zmiany biegów i prostą konserwację.
- Wielki prześwit pozwala założyć opony o rozmiarze do 45c, dające przyczepność i stabilność w każdych warunkach
- Zintegrowane w ramie mocowania na torbę oraz na bagażnik i błotniki ułatwiają przewożenie ekwipunku i wody
* Uwaga – jeśli nie podano inaczej, specyfikacja dotyczy wszystkich rozmiarów
Rama z widelcem |
300 Series Alpha Aluminum, tapered head tube, Internal cable routing, 3S chain keeper, T47 BB, rack and fender mounts, integrated frame bag mounts, flat mount disc, 142x12mm thru axle |
Widelec |
Checkpoint z włókna węglowego, zwężana rura sterowa z włókna węglowego, mocowania bagażnika, mocowania błotnika, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 12 x 100 mm |
Waga |
56 - 9.75 kg / 21.5 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) |
Ograniczenie wagowe |
Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. |
*Manetka |
Rozmiar: 49, 52, 54, 56, 58, 61 SRAM Apex, 12-rzędowa |
Rozmiar: 49, 52, 54, 56, 58, 61 SRAM Apex AXS, 12 biegów |
Przerzutka tylna |
SRAM Apex XPLR eTap AXS, maks. zębatka 44T |
*Korba |
Rozmiar: 49 SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 165 mm długości |
Rozmiar: 52 SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 170 mm długości |
Rozmiar: 54, 56 SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 172,5 mm długości |
Rozmiar: 58, 61 SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 175 mm długości |
Wkład suportu |
SRAM DUB, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska |
Kaseta |
SRAM XG-1230, 11-44, 12-rzędowa |
Łańcuch |
SRAM Apex, 12-rzędowa |
Piasta przednia |
Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, oś przelotowa 100 x 12 mm |
Zacisk przedni |
Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
Piasta tylna |
Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, bębenek Shimano 11-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm |
Zacisk tylny |
Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
Obręcz |
Bontrager Paradigm, Tubeless Ready, 24 otworów, 21 mm szerokości, wentyl Presta |
Opona |
Bontrager GR1 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, korpus Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 700 x 40 mm |
Element opony |
Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml |
Taśma na obręcz |
TLR Bontrager |
*Siodełko |
Rozmiar: 49, 52 Bontrager Verse Comp, szyny stalowe, szerokość 155 mm |
Rozmiar: 54, 56, 58, 61 Bontrager Verse Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm |
Sztyca |
Easton EA70 AX, 27,2 mm, 0 mm przesunięcia, 50 mm skoku |
*Kierownica |
Rozmiar: 49 Bontrager Elite Gravel, 38 cm szerokości |
Rozmiar: 52 Bontrager Elite Gravel, 40 cm szerokości |
Rozmiar: 54, 56 Bontrager Elite Gravel, 42 cm szerokości |
Rozmiar: 58, 61 Bontrager Elite Gravel, 44 cm szerokości |
Taśma na kierownicę |
Owijka Bontrager Supertack Perf |
*Wspornik kierownicy |
Rozmiar: 49 Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 70 mm długości |
Rozmiar: 52, 54 Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 80 mm długości |
Rozmiar: 56, 58 Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 90 mm długości |
Rozmiar: 61mBontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 100 mm długości |
Hamulec |
SRAM Apex hydraulic disc, flat mount |
Tarcza hamulcowa |
SRAM Paceline, zaokrąglona, centerlock, 160 mm |
Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, kolorów, materiałów i cen. Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia.
Masy rowerów i ram zostały podane dla pomalowanych ram w wersji przedprodukcyjnej w momencie publikacji. Masy w finalnej wersji produkcyjnej mogą się różnić.
ROWERY MARKI TREK NIE PODLEGAJĄ SPRZEDAŻY WYSYŁKOWEJ.
JEDYNIE ODBIÓR OSOBISTY W NASZYM SKLEPIE STACJONARNYM !!!